600 en 800 kcal

De Straight away producten bevatten alle wettelijk voorgeschreven voedingsstoffen, vitaminen en mineralen. Bij dit 600 Kcal totaalvoedingsprogramma neem je 3 maaltijden per dag. Minder producten nemen betekent namelijk niet dat je nóg sneller afslankt. Als je niet alle noodzakelijke voedings- en bouwstoffen binnenkrijgt is dat schadelijk voor je lichaam en weerstand.

Bij het 800 Kcal totaalvoedingsprogramma neem je 4 maaltijden per dag.

Na maximaal 6 weken van het 600 Kcal of 800 Kcal totaalvoedingsprogramma, volg je één week het 900 Kcal programma (de balansweek). Tijdens dit programma neem je 3 Straight away maaltijden en een maaltijd bestaande uit 250 gram groente en 125 gram witvis/kip/vlees of vleesvervangers.

Voorbeeld 600 Kcal dagindeling:

  • Ontbijt: 09:00 uur Straight away maaltijd
  • Middagmaaltijd: 13:00 uur Straight away maaltijd
  • Avondmaaltijd: 18:00 uur Straight away maaltijd

Voorbeeld 800 Kcal dagindeling:

  • Ontbijt: 09:00 uur Straight away maaltijd
  • Middagmaaltijd: 13:00 uur Straight away maaltijd
  • Tussendoor: 15:30 uur Straight away maaltijd
  • Avondmaaltijd: 19:00 uur Straight away maaltijd

De porties van de maaltijden mogen ook gehalveerd worden waardoor je meerdere eetmomenten kunt hebben.

Belangrijk: Drink minimaal 2,5 liter water (eventueel met Straight away Mix & Drink of stevia sweet drops). Daarnaast mag je thee of koffie zonder suiker of melk (stevia zoetjes van greensweet mogen wel). Het is belangrijk dat je alle voorgeschreven Straigt away maaltijden neemt. Wanneer je te weinig maaltijden neemt en dus voedingsstoffen tekort krijgt, verbrandt je lichaam geen vet maar breekt het je spierweefsel af

900 kcal

Tijdens dit programma neem je 3 Straight away maaltijden en een avondmaaltijd van 300 Kcal.

Deze 300 Kcal avondmaaltijd bestaat uit:

  • 125 gram mager vlees, kip, vis of vleesvervangers, onbereid gewicht.
  • 250 gram groente, rauwkost of sla, onbereid gewicht.

Koolhydraten, zoals aardappelen, brood, pasta, rijst, granen, peulvruchten, alcohol en fruit zijn niet toegestaan.
Voor de bereiding van de maaltijd moet je 1 eetlepel olijfolie gebruiken.

De groentes welke je tijdens dit programma mag gebruiken zijn: Andijvie, Asperges, Aubergine, Bleekselderij, Bloemkool, Broccoli, Champignons, Chinese Kool, Courgette, Knolselderij, Komkommer, Koolraap, Paksoi, Paprika, Prei, Sla, Spinazie, Spruitjes, Spitskool, Tomaat, Ui, Venkel, Witlof, Witte Kool.

Je mag het volgende aan vlees, vis, kip of (voor vegetariërs) vleesvervangers: Biefstuk, Fricandeau, Hamlap, Kipfilet, Kalkoenfilet, Ossenhaas, Rosbief, Runderlenderollade, Tartaar, Varkenshaas, Varkensoester, Varkensschnitzel, Forel, Kabeljauw, Koolvis, Tilapia, Panga, Zeewolf, Roodbaars, Scholfilet, Schelvis, Tong, Tonijn, Tahoe, Tofu, Tempé, Hüttenkäse, Ei (2x).

Je mag geen zout en suiker gebruiken tijdens het bereiden van de maaltijden. Alle verse kruiden en specerijen mag je toevoegen aan je maaltijd.

Een aantal voorbeelden: Basilicum, Bieslook, Dille, Dragon, Geelwortel (Kurkuma), Kaneel, Kardemom, Koriander (Ketoembar), Knoflook, Laurier, Lavas (Maggiplant), Majoraan, Munt, Peterselie, Rozemarijn, Salie, Selderij, Speculaaskruiden (zonder suiker), Tijm, Foelie, Gember, Kruidnagel, Nootmuskaat, Peper.

Voorbeeld dagindeling:

  • Ontbijt: 09:00 uur Straight away maaltijd
  • Middagmaaltijd: 12:00 uur Straight away maaltijd
  • Tussendoor: 14:30 uur Straight away maaltijd 1/2
  • Avondmaaltijd: 18:00 uur Warme maaltijd
  • Tussendoor: 20:00 uur Straight away maaltijd 1/2

Drink minimaal 3 liter water (eventueel met Straight away Mix & Drink). Daarnaast mag je thee of koffie zonder suiker of melk (zoetjes en Stevia Sweet Drops mogen wel).

1200 kcal

Voorbeeld indeling 1200 Kcal:

  • Ontbijt: 08:30 uur Straight away maaltijd
  • Tussendoor: 10:30 uur 1 stuk fruit
  • Middagmaaltijd: 12:30 uur Straight away maaltijd
  • Tussendoor: 15:00 uur Straight away reep
  • Avondmaaltijd: 18:00 uur Warme maaltijd van 400 Kcal
  • Tussendoor: 20:00 uur Een melkproduct

De 400 Kcal avondmaaltijd bestaat uit:

  • Mager vlees, vleesvervangers, kipfilet of witvis (125 gr).
  • Aardappelen (175 gr) of volkoren pasta (50 gr) of zilvervliesrijst (50 gr)
  • Groenten, rauwkost of sla (250 gr) alles onbereid gewicht.

Bij het bereiden van de maaltijd moet je 1 eetlepel olijfolie gebruiken. Drink minimaal 2,5 liter water (eventueel met Straight away Mix & Drink). Daarnaast mag je thee of koffie zonder suiker of melk (zoetjes en Stevia Sweet Drops mogen wel).

De groentes welke je tijdens dit programma mag gebruiken zijn: Andijvie, Asperges, Aubergine, Bleekselderij, Bloemkool, Broccoli, Champignons, Chinese Kool, Courgette, Knolselderij, Komkommer, Koolraap, Paksoi, Paprika, Prei, Sla, Spinazie, Spruitjes, Spitskool, Ui, Tomaat, Venkel, Witlof, Witte Kool.

Je mag het volgende aan vlees, vis, kip of (voor vegetariërs) vleesvervangers: Biefstuk, Fricandeau, Hamlap, Kipfilet, Kalkoenfilet, Ossenhaas, Rosbief, Runderlenderollade, Tartaar, Varkenshaas, Varkensoester, Varkensschnitzel, Forel, Kabeljauw, Koolvis, Tilapia, Panga, Zeewolf, Roodbaars, Scholfilet, Schelvis, Tong, Tonijn, Tahoe, Tofu, Tempé, Hüttenkäse, Ei (2x).

Melkproducten

  • Halfvolle melk 200 ml
  • Karnemelk 200 ml
  • Sojamelk 200 ml
  • Optimel drink 200 ml
  • Optimel kwark 150 ml
  • Optimel vla 150 ml
  • Soja yoghurt 150 ml
  • Halfvolle yoghurt 150 ml
  • Magere yoghurt 200 ml

Fruit

  • Aardbeien 250 gram
  •  Abrikozen 8 stuk
  • Pruimen 3 stuk
  • Sinaasappel 1 stuk
  • Ananas 1 schijf
  • Appel 1 stuk
  • Bosbessen 250 gram
  • Druiven 15 stuk
  • Frambozen 200 gram
  • Kersen 125 gram
  • Kiwi 2 stuk
  • Mandarijn 3 stuk
  • Nectarine 3 stuk
  • Peer 1 stuk
  • Perzik 2 stuk